Accrimed gebruikersoverleg

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Discussie forum voor en door gebruikers van Corilus Accrimed


    uitnodigingsbrief voor baarmoederhals screening (versie 2011)

    avatar
    Stefaan Viaene


    Aantal berichten : 62
    Registratiedatum : 07-07-11

    uitnodigingsbrief voor baarmoederhals screening (versie 2011) Empty uitnodigingsbrief voor baarmoederhals screening (versie 2011)

    Bericht  Stefaan Viaene ma sep 19, 2011 5:55 am

    Geachte gebruikers,

    Gezien we nog steeds moeten wachten op de nieuwe versie van Accrimed, wil ik in het licht van het GMD+ en de richtlijnen van het gezondheidsboekje van DOMUS MEDICA een aangepaste query bezorgen voor baarmoederhals kanker screening.
    De bestaande query in Accrimed hield rekening met zwangerschap, 6 maand postpartum, uterus kanker en hysterectomie.
    De nieuwe query is uitgebreid met meer codes voor behandeling ( vb. conisatie..) en houd ook rekening met feit of er in de afgelopen 3 jaar een uitstrijkje werd uitgevoerd.
    Belangrijke kanttekening.
    1. De behandeling moet gecodeerd genoteerd geweest zijn via de Medidoc codering.
    2. Ook de uitvoering van het uitstrijkje moet via een medidoc codering zijn ingebracht in uw systeem.
    3. Ik kan voorlopig geen kontrole uitvoeren op al dan niet uitgevoerd uitstrijkje dat ingevuld werd in de preventie module.
    Het resultaat van de query kan nu gebruikt worden om een uitnodigingsbrief aan te maken.
    Hierdoor kunt u voor de populatie die door de query geselecteerd werd, een individuele uitnodigingsbrief aanmaken. Deze brief is wel gemaakt op mijn naam en hoofding. U kunt echter deze brief aanpassen op uw naam en hoofding. Eens dit gewijzigd rapport opgeslagen is, staat dit dan definitief op uw praktijk. Hoe u dit aanpast kunt u lezen in de volgende link. Klik hier


    Hier vind u een link om deze query op te halen.Klik hier.

    Hoe u deze query moet installeren in de rapportgenerator, kunt u nalezen in deze tekst. Klik hier.

    U kunt ook het filmpje bekijken van Patrick Vandewalle.Klik hier.
    Hopende u hiermee van dienst geweest te zijn,
    Dr. Stefaan Viaene

      Het is nu vr apr 19, 2024 4:09 pm