Accrimed gebruikersoverleg

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Discussie forum voor en door gebruikers van Corilus Accrimed


2 plaatsers

    opladen van data voor zorgtraject - lijst van biometrie parameters bij ZCN patiënten

    avatar
    Stefaan Viaene


    Aantal berichten : 62
    Registratiedatum : 07-07-11

    opladen van data voor zorgtraject -  lijst van biometrie parameters bij ZCN patiënten Empty opladen van data voor zorgtraject - lijst van biometrie parameters bij ZCN patiënten

    Bericht  Stefaan Viaene wo mei 16, 2012 11:34 am

    Geachte gebruikers,

    Om u te helpen om eventueel reeds zelf manueel een gegevensoverdracht te doen naar zorgtraject.be, geef ik hierbij enkele rapporten, die u kunnen helpen om de nodige gegevens te verzamelen.
    Ik kan wel melden dat we reeds bezig zijn met de electronische export te testen, en dat die normaal tegen juli zal beschikbaar zijn.

    Deze query laat u de biometrie parameters opzoeken, die nodig zijn voor het zorgtraject chronische nierinsufficiëntie.
    Via het vergrootglas kan u zelf de naam van de ZCN patiënt inbrengen, en zo zijn biometrie parameters verkrijgen.
    Dit is wat u ziet thv vergrootglas."pat%ge%"
    Bedoeling is eerste letters van de naam in te brengen voor "%" teken, en erna de eerste letters van de voornaam.
    Zo komt u op de juiste patiënt terecht.


    Hier vind u een link om deze query op te halen. Klik hier

    Hoe u deze query moet installeren in de rapportgenerator, kunt u nalezen in deze tekst. Klik hier.

    U kunt ook het filmpje bekijken van Patrick Vandewalle.Klik hier.

    Hopende u hiermee van dienst geweest te zijn,

    Dr. Stefaan Viaene
    patrick vandewalle
    patrick vandewalle


    Aantal berichten : 120
    Registratiedatum : 24-06-11
    Leeftijd : 65
    Woonplaats : Staden

    opladen van data voor zorgtraject -  lijst van biometrie parameters bij ZCN patiënten Empty Re: opladen van data voor zorgtraject - lijst van biometrie parameters bij ZCN patiënten

    Bericht  patrick vandewalle wo mei 23, 2012 5:34 am

    Beste Stefaan,

    bij mij geeft dit rapport een foutmelding
    'invalid column name "DecimalResult"'
    Ik werk met het Klinisch Labo Declercq van Ardooie
    als je het veld DecimalResult wegklikt (dubbelkikken) uit de geselecteerde velden
    werkt het rapport wel

    mvg,
    patrick vandewalle
    avatar
    Stefaan Viaene


    Aantal berichten : 62
    Registratiedatum : 07-07-11

    opladen van data voor zorgtraject -  lijst van biometrie parameters bij ZCN patiënten Empty Re: opladen van data voor zorgtraject - lijst van biometrie parameters bij ZCN patiënten

    Bericht  Stefaan Viaene wo mei 23, 2012 5:46 am

    Patrick,

    Heb je de conversie al gedaan?
    Kun je me eens opbellen daarover?

    Mvg,

    stefaan
    patrick vandewalle
    patrick vandewalle


    Aantal berichten : 120
    Registratiedatum : 24-06-11
    Leeftijd : 65
    Woonplaats : Staden

    opladen van data voor zorgtraject -  lijst van biometrie parameters bij ZCN patiënten Empty Re: opladen van data voor zorgtraject - lijst van biometrie parameters bij ZCN patiënten

    Bericht  patrick vandewalle wo mei 23, 2012 6:38 am

    Beste Stefaan,

    nee, de conversie heb ik nog niet gedaan
    de accrimed updater maakt ook geen melding van een update

    mvg,
    patrick vandewalle
    avatar
    Stefaan Viaene


    Aantal berichten : 62
    Registratiedatum : 07-07-11

    opladen van data voor zorgtraject -  lijst van biometrie parameters bij ZCN patiënten Empty Re: opladen van data voor zorgtraject - lijst van biometrie parameters bij ZCN patiënten

    Bericht  Stefaan Viaene wo mei 23, 2012 7:01 am

    Dag Patrick,

    Dat is de reden waarom dit niet gaat. Decimal result is een database aanpassing van na de conversie.
    Normaal zou de conversie versie sinds gisteren openstaan voor iedereen.

    Mvg,

    stefaan

    Gesponsorde inhoud


    opladen van data voor zorgtraject -  lijst van biometrie parameters bij ZCN patiënten Empty Re: opladen van data voor zorgtraject - lijst van biometrie parameters bij ZCN patiënten

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 10:47 pm