Accrimed gebruikersoverleg

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Discussie forum voor en door gebruikers van Corilus Accrimed


2 plaatsers

    Verslagen/labo's worden niet verwerkt

    avatar
    drthierry


    Aantal berichten : 5
    Registratiedatum : 13-09-12

    Verslagen/labo's worden niet verwerkt Empty Verslagen/labo's worden niet verwerkt

    Bericht  drthierry do sep 13, 2012 3:35 pm

    Sinds een aantal maanden gebeurt het frekwent dat laboresultaten verloren gaan. Navraag leert dat labo's zijn doorgestuurd, dus het moet een verwerkingsprobleem zijn. Dit wordt ook gemeld door de verwerkingsmodule van Accrimed.
    avatar
    Heidi De Winter


    Aantal berichten : 23
    Registratiedatum : 09-05-12
    Woonplaats : Geraardsbergen

    Verslagen/labo's worden niet verwerkt Empty Re: Verslagen/labo's worden niet verwerkt

    Bericht  Heidi De Winter ma sep 17, 2012 3:04 pm

    Beste ,

    Bij mij identiek probleem. Het labo zit in mijn cyberlab duidelijk zichtbaar aanwezig doch na de verwerking in Accrimed is het niet te vinden bij de labo 's van mijn patiënt.


    Verder wou ik melden dat in de statistiek module spijtig genoeg het huisnummer van de patiënt niet is opgenomen.


    Heidi De Winter
    avatar
    drthierry


    Aantal berichten : 5
    Registratiedatum : 13-09-12

    Verslagen/labo's worden niet verwerkt Empty Re: Verslagen/labo's worden niet verwerkt

    Bericht  drthierry ma sep 17, 2012 3:28 pm

    Heb ondertussen een deel van het probleem gevonden. Sommige laboresultaten van mijn HAIO werden op zijn naam doorgestuurd, waardoor deze niet in mijn Medibridge-box zaten. Dit verklaart echter niet het door ons aangeduide probleem van slecht verwerkte resultaten. Ik had dit ook al vroeger voor de HAIO-periode.
    avatar
    drthierry


    Aantal berichten : 5
    Registratiedatum : 13-09-12

    Verslagen/labo's worden niet verwerkt Empty Re: Verslagen/labo's worden niet verwerkt

    Bericht  drthierry ma okt 08, 2012 5:16 pm

    2e deel is ook al opgelost. Het probleem lag hem bij de overdracht van het medisch labo naar Medibridge.

    Gesponsorde inhoud


    Verslagen/labo's worden niet verwerkt Empty Re: Verslagen/labo's worden niet verwerkt

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 6:11 am